№ |
Тема |
План вивчення теми |
Література |
Завдання та вид роботи |
Форма контролю
|
1. |
Характеристика хімічних
елементів за їх положенням
у періодичній системі та будовою атома. |
1.Будова атома.
2.Будова електронних оболонок атома.
3.Характеристика хімічних елементів. |
БуринськаН.М.
9 кл., § 7
Завд. 41-48 |
1.Давати визначення поняттям «орбіталь», «енергетичний рівень, підрівень», «заряд ядра», «електронна формула».
2.Складати характеристику хімічних елементів за їх положенням у періодичній системі та будовою атома. |
|
КР №1 |
2. |
Корозія металів, її види. Захист від корозії. |
1.Корозія металів.
2.Суть корозії.
3.Захист металів від корозії. |
БуринськаН.М.
9 кл., § 26
|
|
1.Давати визначення поняттям «корозія», «окислення», «окисник», «інгібітор».
2.Розуміти суть корозії.
3.Записувати рівняння реакції, які показують процеси, що відбуваються під час корозії.
4.Наводити приклади захисту металів та сплавів від корозії. |
КР №1 |
3. |
Метали і сплави в сучасній техніці, розвиток металургійної промисловості. Охорона довкілля. |
1.Метали та сплави.
2.Металургійна промисловість.
3.Виробництво чавуну та сталі.
4.Охорона довкілля. |
БуринськаН.М.
9 кл., § 27-32 |
1.Давати визначення поняттям «руда», «відновлення», «металотермія».
2.Мати уявлення про металургію та її галуззі.
3.Вивчити хімічні основи одер-жання металів у промисло-вості, записувати рівняння реакції одержання металів.
4.Розглянути виробництво чавуну і сталі.
5.Звернути увагу на забруднення навколишнього середовища підприємствами чорної металургії. |
КР №1 |
4. |
Нітроген і Фосфор, їх місце в періодичній системі. Властивості простих речовин азоту і фосфору. |
1.Електронна будова Нітрогену та Фосфору.
2.Фізичні властивості простих речовин.
3.Хімічні властивості азоту і фосфору. |
БуринськаН.М.
10 кл., §9-10
завд.65
|
1.Давати характеристику Нітрогену і Фосфору за їх місцем у періодичній системі і будовою атома.
2.Вивчити фізичні та хімічні властивості азоту і фосфору.
3.Знати алотропні видозміни фосфору.
4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості азоту і фосфору. |
КР №2 |
5. |
Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи. |
1.Хімічні елементи для рослин.
2.Мінеральні добрива.
3.Виробництво та використання мінеральних добрив |
БуринськаН.М.
10 кл., § 16-1
|
1.Засвоїти, які речовини можуть бути добривами.
2.Вивчити види мінеральних добрив.
3.Розв’язувати задачі, в яких мова іде про мінеральні добрива. |
КР №2 |
6. |
Карбон і Силіцій, їх місце в періодичній системі та властивості простих речовин. |
1.Електронна будова Карбону та Силіцію.
2.Фізичні властивості простих речовин.
3.Хімічні властивості
вуглецю і кремнію. |
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 19-20
завд.118
|
|
1.Давати характеристику Карбону і Силіцію за їх місцем у періодичній системі і будовою атома.
2.Вивчити фізичні та хімічні властивості вуглецю і кремнію.
3.Знати алотропні видозміни Карбону.
4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості вуглецю і кремнію. |
КР №2 |
7. |
Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання. |
1.Силікати – будівельні матеріали.
2.Скло.
3.Цемент. |
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 25
|
1.Познайомитися з найважливішими силікатними матеріалами.
2.Знати склад скла, цементу. |
КР №2 |
8. |
Практичне значення неметалів та їх сполук. Колообіг неметалів. Охорона довкілля. |
1.Значення неметалів.
2.Колообіг Оксигену.
3.Колообіг Карбону.
4.Колообіг Нітрогену.
5.Міграція хімічних елементів та її вплив на довкілля. |
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 7,17,23
|
1.Наводити приклади використання неметалів та їх сполук.
2.Відрізняти колообіг речовини і елемента.
3.Мати уявлення про колообіг неметалів.
4.Знати, що таке міграція хімічних елементів, як вона впливає на довкілля. |
КР №2 |