ІзотопПонеділок, 06.05.24, 21:43

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Самостійні роботи | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Cтатистика

Інтерактивна таблиця Д.І.Менделєєва


"Важно не количество знаний, а качество их.
Можно знать очень много, не зная самого нужного."
                                                             (Лев Толстой)


Індивідуальна картка навчальних завдань з дисципліни «Хімія»
для студентів І курсу спеціальностей "ЗП" та "ВХ"(1 семестр)
 
Тема План вивчення теми  Література     Завдання та вид роботи Форма контролю
 
1. Характеристика хімічних
елементів за їх положенням
у періодичній системі та будовою атома.
1.Будова  атома.
2.Будова електронних          оболонок атома.
3.Характеристика хімічних елементів.
БуринськаН.М.
9 кл., § 7
 Завд. 41-48
1.Давати визначення поняттям «орбіталь», «енергетичний рівень,  підрівень», «заряд ядра», «електронна формула».
2.Складати характеристику хімічних елементів за їх положенням у періодичній системі та будовою атома.
КР №1
2. Корозія металів, її види. Захист від корозії. 1.Корозія металів.
2.Суть корозії.
3.Захист металів від корозії.
БуринськаН.М.
9 кл., § 26





 
1.Давати визначення поняттям «корозія», «окислення», «окисник», «інгібітор».
2.Розуміти суть корозії.
3.Записувати рівняння реакції, які показують процеси, що відбуваються під час корозії.
4.Наводити приклади захисту металів та сплавів від корозії.
КР №1
3. Метали і сплави в сучасній техніці, розвиток металургійної промисловості. Охорона довкілля. 1.Метали та сплави.
2.Металургійна промисловість.
3.Виробництво чавуну та сталі.
4.Охорона довкілля.
БуринськаН.М.
9 кл., § 27-32
1.Давати визначення поняттям «руда», «відновлення», «металотермія».
2.Мати уявлення про металургію та її галуззі.
3.Вивчити хімічні основи одер-жання металів у промисло-вості, записувати рівняння реакції
одержання металів.
4.Розглянути виробництво чавуну і сталі.
5.Звернути увагу на забруднення навколишнього середовища підприємствами чорної  металургії.
КР №1
4. Нітроген і Фосфор, їх місце в періодичній системі. Властивості простих речовин азоту і фосфору. 1.Електронна будова Нітрогену та Фосфору.
2.Фізичні властивості простих речовин.
3.Хімічні властивості азоту і фосфору.
БуринськаН.М.
10 кл., §9-10
завд.65
1.Давати характеристику Нітрогену і Фосфору за їх місцем у періодичній системі і будовою атома.
2.Вивчити фізичні та хімічні властивості азоту і фосфору.
3.Знати алотропні видозміни фосфору.
4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості азоту і фосфору.
КР №2
5. Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи. 1.Хімічні елементи для рослин.
2.Мінеральні добрива.
3.Виробництво та
використання мінеральних добрив
БуринськаН.М.
10 кл., § 16-1
1.Засвоїти, які речовини можуть бути  добривами.
2.Вивчити види мінеральних добрив.
3.Розв’язувати задачі, в яких мова іде про мінеральні добрива.
КР №2
6. Карбон і Силіцій, їх місце в періодичній системі та властивості простих речовин. 1.Електронна будова Карбону та Силіцію.
2.Фізичні властивості простих речовин.
3.Хімічні властивості
вуглецю і кремнію.
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 19-20
завд.118


 
1.Давати характеристику Карбону і Силіцію за їх місцем у періодичній системі і будовою атома.
2.Вивчити фізичні та хімічні властивості вуглецю і кремнію.
3.Знати алотропні видозміни Карбону.
4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості вуглецю і кремнію.
КР №2
7. Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання. 1.Силікати – будівельні матеріали.
2.Скло.
3.Цемент.
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 25
1.Познайомитися з найважливішими силікатними матеріалами.
2.Знати склад скла, цементу.
КР №2
8. Практичне значення неметалів та їх сполук. Колообіг неметалів. Охорона довкілля. 1.Значення неметалів.
2.Колообіг Оксигену.
3.Колообіг Карбону.
4.Колообіг  Нітрогену.
5.Міграція хімічних елементів та її вплив на довкілля.
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 7,17,23
1.Наводити приклади використання неметалів та їх сполук.
2.Відрізняти колообіг речовини і елемента.
3.Мати уявлення про колообіг неметалів.
4.Знати, що таке міграція хімічних елементів, як вона впливає на довкілля.
КР №2
Пошук

Погода

Наша кнопка


Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz