№
| Тема
| План вивчення теми
| Література
| Завдання та вид роботи
| Форма контролю
|
1. | Камяне вугілля, продукти коксування камяного вугілля, їх застосування. Охорона довкілля.
| 1.Склад кам’яного вугілля. 2.Коксування вугілля. 3.Кам’яновугільна смоли. 4.Охорона довкілля. | БуринськаН.М. 10 кл., § 39 | 1.Давати визначення поняттям «коксування», «кокс», «аміачна вода», «кам’яновугільна смола», «коксовий газ» 2.Знати хімічний склад кам’яного вугілля. 3.Описувати технологічний процес коксування вугілля. 4.Пояснювати яким чином переробка кам’яного вугілля пов’язана з розвитком | тестування
|
2. | Шкідливий вплив алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння на здоров’я людини. | 1. Алкоголь, та його вплив на здоров’я людини. 2. Наркотичні речовини, та їх вплив на здоров’я людини. | Попель П.П., Крикля Л.С. 11 кл., § 44; інтернетджерела | 1.Знати хімічну природу алкоголю, наркотичних речовин. 2.Вивчити фізіологічну та психічну дію алкоголю, наркотичних речовин. 3.Розуміти терміни «алкогольна залежність», «наркотична залежність», «пасивне куріння», «токсичність». | доповідь з обговоренням
|
3. | Роль хімії у розв'язанні проблеми ВІЛ/СНІД та інших захворювань. | 1.Хімія і медицина. 2.Фармацевтичні препарати. 3.Біотехнології. 4.Нанотехнології. | Попель П.П., Крикля Л.С. 11 кл., § 43, 44; інтернетджерела | 1. Розуміти значення хімії у розвитку медицини. 2. Знати про біо- і нанотехнології. 3. Наводити приклади сучасних досягнень у галузі хімії і медицини. | доповідь з обговоренням
|
4. | Значення
хімії як науки і її роль у вирішенні глобальних проблем людства-
сировинної, енергетичної продовольчої, екологічної. Найважливіші хімічні
виробництва в Україні.
| 1.Хімія і проблеми сировини. 2.Хімія та енергетичні проблеми. 3.Хімія і створення нових матеріалів. 4.Хімія і продовольча проблема. 5.Хімія і охорона довкілля. 6.Хімічні виробництва в Україні.
| Попель П.П., Крикля Л.С. 11 кл., § 43; 45 інтернетджерела | 1. Розуміти значення хімії у розвитку суспільства. 2. Давати оцінку ролі хімії у розв’язанні енергетичної та продовольчої проблеми, створенні нових матеріалів. 3. Називати основні джерела хімічного забруднення атмосфери, гідросфери, літосфеси. 4. Розповідати про найважливіші хімічні виробництва в Україні.
| доповідь з обговоренням
|