"Важно не количество знаний, а качество их.
Можно знать очень много, не зная самого нужного."
(Лев Толстой)
Індивідуальна картка навчальних завдань з дисципліни «Хімія»
для студентів І курсу спеціальностей "ЗП" та "ВХ"(1 семестр)
№ | Тема | План вивчення теми | Література | Завдання та вид роботи | Форма контролю |
|
1. | Характеристика хімічних елементів за їх положенням у періодичній системі та будовою атома. |
1.Будова атома. 2.Будова електронних оболонок атома. 3.Характеристика хімічних елементів. |
БуринськаН.М. 9 кл., § 7 Завд. 41-48 |
|
КР №1 | |
2. | Корозія металів, її види. Захист від корозії. | 1.Корозія металів. 2.Суть корозії. 3.Захист металів від корозії. |
|
1.Давати визначення поняттям «корозія», «окислення», «окисник», «інгібітор». 2.Розуміти суть корозії. 3.Записувати рівняння реакції, які показують процеси, що відбуваються під час корозії. 4.Наводити приклади захисту металів та сплавів від корозії. |
КР №1 | |
3. | Метали і сплави в сучасній техніці, розвиток металургійної промисловості. Охорона довкілля. | 1.Метали та сплави. 2.Металургійна промисловість. 3.Виробництво чавуну та сталі. 4.Охорона довкілля. |
БуринськаН.М. 9 кл., § 27-32 |
1.Давати визначення поняттям «руда», «відновлення», «металотермія». 2.Мати уявлення про металургію та її галуззі. 3.Вивчити хімічні основи одер-жання металів у промисло-вості, записувати рівняння реакції одержання металів. 4.Розглянути виробництво чавуну і сталі. 5.Звернути увагу на забруднення навколишнього середовища підприємствами чорної металургії. |
КР №1 | |
4. | Нітроген і Фосфор, їх місце в періодичній системі. Властивості простих речовин азоту і фосфору. | 1.Електронна будова Нітрогену та Фосфору. 2.Фізичні властивості простих речовин. 3.Хімічні властивості азоту і фосфору. |
БуринськаН.М.
10 кл., §9-10
завд.65
|
1.Давати характеристику Нітрогену і Фосфору за їх місцем у періодичній системі і будовою атома. 2.Вивчити фізичні та хімічні властивості азоту і фосфору. 3.Знати алотропні видозміни фосфору. 4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості азоту і фосфору. |
КР №2 | |
5. | Загальні відомості про мінеральні добрива. Раціональне використання добрив і проблеми охорони природи. | 1.Хімічні елементи для рослин. 2.Мінеральні добрива. 3.Виробництво та використання мінеральних добрив |
БуринськаН.М.
10 кл., § 16-1
|
1.Засвоїти, які речовини можуть бути добривами. 2.Вивчити види мінеральних добрив. 3.Розв’язувати задачі, в яких мова іде про мінеральні добрива. |
КР №2 | |
6. | Карбон і Силіцій, їх місце в періодичній системі та властивості простих речовин. | 1.Електронна будова Карбону та Силіцію. 2.Фізичні властивості простих речовин. 3.Хімічні властивості вуглецю і кремнію. |
|
1.Давати характеристику Карбону і Силіцію за їх місцем у періодичній системі і будовою атома. 2.Вивчити фізичні та хімічні властивості вуглецю і кремнію. 3.Знати алотропні видозміни Карбону. 4.Записувати рівняння реакції, які характеризують хімічні властивості вуглецю і кремнію. |
КР №2 | |
7. | Будівельні матеріали: скло, цемент, бетон, їх використання. | 1.Силікати – будівельні матеріали. 2.Скло. 3.Цемент. |
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 25
|
1.Познайомитися з найважливішими силікатними матеріалами. 2.Знати склад скла, цементу. |
КР №2 | |
8. | Практичне значення неметалів та їх сполук. Колообіг неметалів. Охорона довкілля. | 1.Значення неметалів. 2.Колообіг Оксигену. 3.Колообіг Карбону. 4.Колообіг Нітрогену. 5.Міграція хімічних елементів та її вплив на довкілля. |
БуринськаН.М.
10 кл.,
§ 7,17,23
|
1.Наводити приклади використання неметалів та їх сполук. 2.Відрізняти колообіг речовини і елемента. 3.Мати уявлення про колообіг неметалів. 4.Знати, що таке міграція хімічних елементів, як вона впливає на довкілля. |
КР №2 |